WMD-logo.jpg

Workshop: World Music Denmark - Alt optaget

Alt optaget, både i Aarhus og København.

Få personlig feedback på din online tilstedeværelse

Det er uhyre vigtigt hvordan du bruger Instagram, Twitter, Google+, Facebook, Youtube, dine personlige websites m.m., da det for det meste er gennem dette personlige og professionelle vindue, at både publikummer og bookere har deres første møde med din musik.

Du inviteres derfor til en workshop, hvor du vil få de nyeste tips og tricks til at skærpe din online tilstedeværelse, herunder input til hvordan du kan optimere den måde du kommunikerer med kolleger og fans, microblogger, opretter netværk og deler din musik, billeder, videoer, koncerter og events m.m.

Til workshoppen vil du også få personlig sparring på din/dit orkesters online tilstedeværelse foran en mindre gruppe af andre bands, sådan at I både kan lære af den direkte feedback på jeres egen online profil og af feedbacken på andre musikeres profiler. Workshoppen bliver derfor også en platform for at networke med- og lade dig inspirere af andre musikere.

Endelig giver workshoppen også mulighed for at få en sludder med World Music Denmarks nye sekretariatsleder Torben Eik Jacobsen.

Program
15.00: Indledende oplæg: Tips og tricks til din online tilstedeværelse
16.00: Pause: Networking og ’optankning’ i baren
16.20: Personlig feedback i mindre grupper
17.00: Pause: Networking og ’optankning’ i baren
17.20: Personlig feedback i mindre grupper fortsat

Oplægsholdere
Rasmus Hamann og Anne Jensen står for oplæg og personlig feedback.
Rasmus Hamann er direktør og ejer af Knowtheirname - et kreativt bureau og skandinaviens førende specialist i musikbranding.
Anne Jensen sidder med markedsføring og kommunikation hos Northside og i ledelsen hos Tinderbox.

Back
Del på

Arrangementet er gratis, men har begrænset kapacitet. Alle pladser er optaget.