wmd-logo

Alt optaget til World Music Denmark workshop 1. feb.

Alle pladser til WMD's workshop om online tilstedeværelse er væk, både i Aarhus og København.

Til workshoppen får de heldige, der nåede at få en plads, personlig sparring på deres online tilstedeværelse foran en mindre gruppe af andre bands, således at der bliver mulighed både for at lære af den direkte feedback og af feedbacken på andre musikeres profiler. Workshoppen er derfor også en platform for networking gensidig inspiration.

Oplægsholderne Cille Veje og Signe Rønnegaard giver de nyeste tips og tricks til at skærpe bandets online tilstedeværelse, herunder input til hvordan man optimerer kommunikationen med kolleger og fans, microblogger, opretter netværk og deler sin musik, billeder, videoer, koncerter og events m.m.

Cille og Signe er begge ansat i Cille Veje Oplevelsesdesign; et kreativt musikbureau ejet af oplevelsesøkonom Cille Veje. De beskæftiger sig med alt fra PR løsninger såsom tour & album promotion, musikbooking til spillesteder & events, undervisning & workshops indenfor musikkens univers, rådgivnings & motivationsforløb med nye talenter, idé & konceptudvikling til alt fra bands og brands og projektledelse på udgivelser, talentforløb og større events, hvor musikken har en rolle.

Endelig giver workshoppen også mulighed for at få en sludder med World Music Denmarks nye sekretariatsleder Torben Eik Jacobsen.

Back